ציוד למרפאות

ציוד למרפאות

תמונה של ציוד למרפאות

​רכישה של ציוד למרפאות הוא תחום עיסוק מקצועי, המצריך היכרות וידע עם טכנולוגיות מתקדמות בעולם כולו, עמידה בהנחיות ותווי תקן, שילוב בין שיקולי עלות מול תועלת, שמירה על מסגרת תקציבית אל מול הקפדה על סטנדרטים של בטיחות ואיכות ופרמטרים חשובים נוספים.

רכישת ציוד למרפאות מתחלק לציוד רפואי גרידא, המותאם לתחום העיסוק וההתמחות של כל מרפאה, וציוד משרדי וריהוט לחדרי המתנה, פתרונות אחסון וכדומה.

ציוד ומכשור רפואי הם הבסיס להצלחת המרפאה, ליכולתה לספק מענה איכותי בתהליכי אבחון, טיפול ושיקום למטופלים, במערכת הבריאות  הציבורית והפרטית כאחת.

 

ציוד בסיסי הנדרש במרפאות

 

בין מוצרי הבסיס הנדרשים לכל סוגי המרפאות ותחת כל סוגי ההתמחויות נתן למצוא מכשירים למדידת חום, משקלים ומדי אורך, מכשירי מדידת דופק, לחץ דם ומדדים משפיעים חיצוניים נוספים, מיטות טיפול וספות בדיקה, משאבות סקשיין (יניקה) ועוד.

לתחום הריהוט הרפואי ניתן לשייך מכשירי ניתור למיניהם, מכשירי מעקב, מכשירי א.ק.ג, מנורות בדיקה בעוצמות שונות ועוד.

ציוד נוסף למרפאות הוא ציוד הרמה והובלה של מטופלים. ציוד זה מאפשר הרמה של המטופל במצבים שונים, כמוכן קיים מכשור הרמה ותמיכה המותאם למים, לצרכי טיפול בהידרותרפיה ובבריכות טיפוליות ומכשירים אשר מטרתם הוא לסייע בשיקום.

המיטות הרפואיות/ספות בדיקה מותאמות להליכי בדיקה, טיפול, אשפוז ואף ניתוחים, תוך שכלול נתונים רבים בניהם יכולת העמסה של משקל רב, נוחות המטופל, גישה למטפלים, ניוד ועוד. לצד אלו קיימות גם אלונקות רפואיות המיועדות להעברת מטופלים בתחומי המתחם והמרפאה או מחוצה להם, לאמבולנס במקרה הצורך.

גם תחום ההיגיינה החשובה כל כך זוכה לתשומת לב ופיתוח מוצרים בתחום המכשור הרפואי, החל ממערכות חיטוי לסירי לילה, פתרונות רחצה, אמבטיות טיפוליות, כסאות רחצה ואביזרי תמיכה למטופל בחדרי הנוחיות והרחצה.

 

רכישה נכונה של ציוד רפואי למרפאה

 

רכישה של ציוד רפואי למרפאות מצריכה תכנון מוקפד, ייעוץ וליווי של איש מקצוע המנוסה בתחום ומכיר את הטכנולוגיות והאפשרויות. לצד שיקולי תקציב יש להביא בחשבון גם שיקולי מיקום ונוחות, אחריות ושירות המסופקים למוצרים וזמן תגובה של הספק, לצד בחירה במוצרים מתוצרת מוכרת ואחראית העומדים בכל תווי התקינה הנדרשים ומעבר לכך, באלמנטים של בטיחות ויעילות כאחד.

שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content