ציוד אף אוזן גרון

ציוד אף אוזן גרון

תמונה של ציוד אף אוזן גרון

​בעולם הרפואה, המסורתית והמשלימה, תחום אף אוזן גרון תופס פלח נרחב מכלל תחומי הטיפול, כאשר יש הטוענים כי מדובר במערכת אשר ביכולתה להשפיע על תפקוד כולל של הגוף כולו, לרבות המוח והמערכת הנוירולוגית והעצבית, בזכות הקשר בין מעבר חמצן למוח ותפקוד כולל של גוף האדם.

מרפאות אף אוזן גרון מקצועיות קיימות הן ברפואה הפרטית והן ברפואה הציבורית, כמו גם יחידות ענק בבתי החולים השונים, שנועדו לספק מענה לבעיות הנפוצות והמשפיעות הללו. תחום עיסוק זה כאמור מתכתב עם תחומי אבחון וטיפול נוספים בניהם הרפואה הנוירולוגית, טיפול בבעיות קשב וריכוז, ריאות ותחומים נוספים.

 

טכנולוגיות אבחון מתקדמות למערכות אף-אוזן-גרון

 

המרפאות המתקדמות בתחום אף אוזן גרון נשענות על טכנולוגיות אבחון ודיאגנוסטיקה מתקדמות, המאפשרות צפייה מקרוב במערכת המורכבת, כמו גם זיהוי ואבחון של ליקויים ובעיות. תחום הציוד הרפואי עשה דרך ארוכה ומספק כיום לרופאים בתחום אף אוזן גרון (ובתחומים נוספים) מגוון מכשירי דיאגנוסטיקה מתקדמים באיכות גבוהה במיוחד.

מכשירים דיאגנוסטיים המספקים תמונת מצב ברורה בנוגע למערות הפנים והקורה בתוכן, מוצרי בסיס בהן עושה שימוש כל רופא אף אוזן גרון מקצועי, לקבלת תמונה מלאה של מצב הסינוסים, מערות האף הפנימיות, המחיצות והמרכיבים הנוספים אשר עשויים להיות בעלי השפעה.

לצד מכשירי הצילום והתיעוד קיימים גם מכשירים ידניים המספקים לרופא המטפל כלי מידי לאבחון וצפייה במקומות אליהם העין האנושית לא יכולה לספק מענה. יתרונם של מכשירים אלו הוא זמינותם כמו גם יכולתו של הרופא המומחה לאבחן בעיות בזמן אמת.

 

בין המכשירים האמורים ניתן למצוא:

 

מערכות אוטוסקופ למיניהן – מערכת אוטוסקופ (רגילה או דיגיטלית) מאפשרת קבלת תצוגה ברורה של תעלת האוזן החיצונית ועור התוף. מכשיר זה נועד על מנת לאפשר אבחון של האוזן החיצונית והאוזן התיכונה. באמצעות "מנגנון פתוח" ניתן לקבל תמונה מזוויות שונות של מצב האוזן. בזכות תצורתו הייחודית של המכשיר  ניתן להחזיק אותו בצורה נוחה ולקבל גישה לאורך כל זמן בדיקה שנדרש.

יחידת דיאגנוסטיקה – יחידה המאפשרת לקבל יחידה קבועה או ניידת בעלת כמה אמצעי אבחון שונים. יחידות אלו ניתן להשיג בטכנולוגיה הארה הלוגן או לד , תלוי בצורך הרופא. כל האפשרויות הללו מספקות תמונה ברורה של האיבר הנצפה בתשקיף, לרבות מערות האף, פנים האוזן והגרון.  המוצרים מתוכננים בקפידה באופן שיבטיח בדיקה שתתנהל בבטיחות מלאה, ללא גרימת כאב או חוסר נוחות למטופל. כל החלקים הבאים במגע עם המטופל נשלפים וניתנים לחיטוי או להחלפה.

חגי מכשור וציוד רפואי בע"מ מסייעת למרפאות אף אוזן גרון ומרפאות בכל תחומי הטיפול, בהכוונה וייעוץ לרכישת מיטב המכשור הרפואי, באחריות ובמקצועיות.

שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content