אופטלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית

אופטלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית

אופטלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית מאפשרות אבחון של ליקויים מבניים ואחרים במבנה האנטומי של העין, ברמת דיוק אבסולוטית ובשקיפות מיקרוסקופית. השימוש במכשירי אבחון המבוססים על טכנולוגיות אופתלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית מאפשר לרופאי עיניים ואופטומטריסטים אבחון מהיר ומדויק, איתור ליקויים פנימיים במבנה העין שקיים קושי של ממש לזהות באמצעים אחרים, מיפוי רכיבים ושכבות דוגמת מבנה הרשתית, עצב הראייה, כלי דם, מבנים תאיים בקרקעית העין, תנועת ציר ונתונים רבים נוספים.

מכשירים מבוססי אופתלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית מצעידים את עולם הרפואה קדימה, ומאפשרים למרפאות ומוסדות רפואיים להציע שירותי רפואה מבוססי אבחון מתקדם, חוויית טיפול מיטיבה ומענה מקצועי ומדויק לצרכי המטופלים על פי מאפייני הליקוי ו/או המחלה האמורה.

טכנולוגיית אופתלמוסקופיה

אופתלמוסקופיה, הידועה גם בשם פונדוסקופיה, היא טכניקת אבחון אשר מעניקה מבט מעמיק אל מבנה העין עד לקרקעית העין  (אחורי העין). הדמיה מתקדמת מציגה בפני הרופא המאבחן את מבנה העין במלואו, תוך זיהוי של הליקוי האנטומי, מאפייניו ומיקומו. בכך יכול המטפל לאבחן במהירות ובדיוק מחלות עיניים דוגמת: רטינופתיה סוכרתית, ניוון מקולרי וגלאוקומה. מכשירי אבחון המבוססים על טכנולוגיה זו מאגדים מספר רב של מכשירים ובדיקות שבוצעו בעבר בנפרד, בפעולת אבחון אחת, ותוך קבלת מיפוי ומידע על כל רכיב ושכבה בעין בנפרד.

טכנולוגיית מיקרוסקופיה קונפוקלית

מכשירים המבוססים על טכנולוגיית מיקרוסקופיה קונפוקלית מספקים תמונת הדמיה רב ממדית ומתקדמת. תמונה זו תציג מבנים תאיים תוך-העיניים ברזולוציה גבוהה במיוחד. סריקת רקמות העין שכבה אחר שכבה, תוך שימוש בקרן אור ממוקדת וחדה יאפשרו אבחון מהיר ומדויק של ליקויים פתולוגיים ברשתית העין ומחלות קרנית. ההדמיה בטכנולוגיית מיקרוסקופיה קונפוקלית היא בעלת ערך רב בהתאמת הטיפול, ומאפשרת לרופא המטפל יצירת הדמיה ובחינת יעילות של טכניקות טיפול שונות.

מלבד במרכזי הבריאות ורפואת העיניים, טכנולוגיה זו נחשבת לטכנולוגיה מובילה לצרכי מחקר, פיתוח מערכות ופתרונות מבוססי פתולוגיה, וכחלק מן הכלים המשמשים מעבדות רפואיות בפיתוח, תכנון וייצור של עזרי ראייה וטיפול.

טכנולוגיית אופטלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית ברפואת עיניים- כל היתרונות:

בין היתרונות הרבים שמציעות טכנולוגיות אופטלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית בתחום האבחון ברפואת עיניים:

·         הליכי אבחון ובדיקה לא פולשניים, ללא כאב תוך מזעור תחושת אי-הנוחות בקרב המטופל.

·         קבלת תמונה אנטומית והדמיה מדויקת ומפורטת של מבנה העין, ואבחון מדויק של ליקויים מבניים ומחלות עיניים.

·         הדמיה רחבה המאפשרת הבנה של הליקוי, לרבות איתור ומיפוי מספר ליקויים בעין, השפעתם זה על זה ועל ראיית המטופל.

·         אפשרות מעקב אחר שינויים בעין, השפעת טיפול ועזרים, התקדמות פרוגרסיבית של מחלות וקצב החלמה.

·         בניית תוכניות טיפול מותאמות אישית המבוססות על אבחון וממצאים, ולא על הערכות ופרוטוקולים הנקבעים על סמך תסמינים בלבד.

·         פיתוח, מחקר, וקידום פתרונות, מענה טיפולי וכלים לשיקום ולריפוי מחלות וליקויים ברפואת עיניים.

 

דוגמאות למכשירי האבחון למחלות וליקויים בעין המבוססים על טכנולוגיות אופתלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית

יחידת לד לדיאגנוסטיקה ניידת/צמודת קיר DW3000/ ZUMAX

יחידת דיאגנוסטיקה אופטלמוסקופ חד צירי/קואקסיאלי, ואוטוסקופ סיב אופטי, בשיטת   LED. תמונה חדה וברורה. ללא קצוות מחודדים, מעניקה חוויית בדיקה מיטבית ונוחה, לא סיכון למטופל. המכשיר נייד וניתן לנשיאה ולהעברה.

 

ראש אופטלמוסקופ קוקסיאלי/  ZUMAX

ראש אופטלמוסקופ קואקסיאלי לאבחון פתולוגיות מורכבות. מאפשר קבלת תמונה ברורה וחדה של מבנה העין, הרשתית וליקויים, גם במקרים של אישונים מוקטנים ולא ברורים. בעל שני מסננים המספקים תאורה אופטימלית לבריאות העין.

טכנולוגיות אופתלמוסקופיה ומיקרוסקופיה קונפוקלית משמשות גם לענפים נוספים ברפואה, דוגמת רפואת אף אוזן גרון, קבלת תמונה שקופה ורחבה של תעלת האוזן, הדמיה תלת ממדית של מבנה העצם, הפרדת ביו מולקולות ושימושים נוספים באבחון רפואי ובמחקר.

 

חברת חגי מד למכשור רפואי וסיעודי בע"מ, עוסקת בייבוא ושיווק של מכשירי אבחון, טיפול, שיקום, ניידות ואביזרים נלווים, תוצרת היצרנים המובילים בעולם תוך שימת דגש עלהבאתן הנגשת מיטב הטכנולוגיות המתקדמות בעולם ללקוח בישראל. החברה מספקת מגוון מכשירי אבחון וטיפול לענפי רפואת העיניים ואף-אוזן-גרון, לרבות אופטלמוסקופים חדישים ומיקרוסקופים קונפוקאליים, המיועדים לספק מענה לצרכי אבחון, טיפול, ומחקר רפואי.

 

שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content