השכרת ציוד רפואי

השכרת ציוד רפואי

תמונה של השכרת ציוד רפואי

השאלת ציוד רפואי – מהו ציוד רפאי ומתי כדי להשאיל אותו

​ציוד רפואי הוא ציוד יקר ברובו, אשר מתוכנן ומיוצר תחת כפיפות לתקנים מחמירים, הנחיות בטיחות ואבטחת איכות, אשר כל אלה יחד נועדו להבטיח מוצרים איכותיים, עמידים ובטוחים, הן עבור לקוח הקצה- המטופל, והן עבור המוסדות הרפואיים ואנשי הצוות המטפלים בו.
ציוד רפואי מתחלק לשניים: ציוד רפואי קבוע וציוד רפואי מתכלה.
הציוד הרפואי המתכלה מתייחס למוצרים חד פעמיים הנדרשים לצורך טיפולים ואבחונים שוטפים. הם נרכשים בכמויות גדולות, השימוש בהם הוא שימוש רב ושוטף ונדרשות פרוצדורות אחראיות להשלכת ציוד רפואי שכזה, לשמירה על בטיחות מלאה.
לעומתו ציוד רפואי קבוע הוא ציוד מורכב ויקר יותר, נרכש לרוב על ידי מוסדות רפואיים, מרפאות ובתי חולים, ומספק מענה ארוך טווח לתהליכים אבחוניים וטיפוליים. לא אחת עולה צורך בציוד רפואי קבוע לתקופה קצרה או צורך נקודתי, מה שהופך את הרכישה היקרה ללא כדאית. במקרים כאלה כדאי לבחון את האפשרות להשכרת ציוד רפואי מחברות וגופים המאפשרים זאת.
השאלת ציוד רפואי לפרטיים מתאפשרת גם באמצעות עמותות ומוסדות פילנטרופיים, אשר מציעים השכרה ולעתים רבות השאלת ציוד ללא עלות של כסאות גלגלים, קביים וציוד תמיכה אחר, בלוני חמצן וכדומה. השירות מתאים לאנשים בריאים לרוב אשר בשל מחלה או פציעה נקודתית זקוקים לציוד רפואי יקר אותו לחלוטין מיותר לרכוש.
בתי חולים ומוסדות רפואיים גדולים יעדיפו לרכוש מכונות וציוד רפואי יקר כאשר זה מיועד לשימוש קבע. יחד עם זאת, העלויות היקרות והחידושים הרבים בתחום הופכים את השאלה הכלכלית ומוסדות רפואיים רבים מוצאים לנכון לשכור ולא לרכוש מוצרים רפואיים שונים.

השאלת ציוד רפואי מסוג זה טומנת בחובה מספר יתרונות:

עלות – העלות החודשית של השאלת ציוד רפואי נכנסת לרשימת ההוצאות הקבועה ומשתלבת בה, ללא העלות הראשונית הכבדה של רכישת מכשירים יקרים.
שירות ואחריות- האחריות על תחזוקת מכשירים רפואיים המצויים בהשכרה מוטלת על החברה המשאילה. במקרה של תקלה אין צורך לבחון את מועד הרכישה וגבולות האחריות. החברה תטפל בתקלה או פשוט תחליף את המכשיר.
חדשנות טכנולוגית – השאלה של מכשיר רפואי אינה מחייבת אליו, והמוסד הרפואי יוכל לבחור להחליפו בכל עת על פי החידושים הטכנולוגיים המובילים בשוק. בניגוד לרכישה של מכשיר רפואי אשר עשוי להפוך תוך זמן מסוים ללא רלוונטי בשל כניסת מכשירים מתקדמים ואיכותיים יותר לשוק.
שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content