סיוע ברכישת ציוד רפואי

סיוע ברכישת ציוד רפואי

תמונה של סיוע ברכישת ציוד רפואי

במקרים רבים ושונים, יידרש מאיתנו לרכוש ציוד רפואי לשימוש קבוע או זמני בבית. בין אם מדובר בבני משפחה מבוגרים הזקוקים לכיסא גלגלים, אדם חולה הזקוק לבלון חמצן או לקוצב לב או אדם במצב סיעודי הזקוק למכונות הנשמה וציוד החייאה בקרבתו, חשוב לבחור בקפידה את חברת הציוד הרפואי. חברה ברמה גבוהה תספק לך את הציוד הטוב ביותר, עם השירות האמין והאיכותי ביותר הניתן. חגי מכשור רפואי וסיעודי בע”מ מציעה לך ציוד רפואי ברמה הגבוהה ביותר ושירות אמין. אלו רק כמה מהמאפיינים שיהפכו אותנו לבחירה הטבעית עבורך ברכישת ציוד רפואי.

אמינות ללא תחרות

אצלנו, המילה שלנו היא כבודנו. בתור חברה מובילה לציוד רפואי, אנו מתחייבים לספק את הציוד הנדרש, בדיוק כפי שהוזמן ובזמן שהובטח. אנו שמים דגש על התאמה אופטימלית לצרכיך על מנת שיעמוד לרשותך הציוד המתאים ביותר לנוחותך ולרווחתך.

המותגים המתקדמים ביותר

אנו משתפים פעולה עם היצרנים הטובים ביותר בשוק הציוד הרפואי ומציעים מגוון רחב של ציוד, החל ממיטות טיפול ומכשור מתקדם ועד למזרנים נגד פצעי לחץ ומוצרי היגיינה. כל המוצרים שלנו הם בעלי אישור משרד הבריאות ומכון התקנים. כאשר האיכות נמצאת בראש סדר העדיפויות, ניתן להיות בטוחים שתמיד יהיה לרשותך הציוד הטוב והאמין ביותר.

אפשרות להשכרת הציוד

הציוד הרפואי הוא לרוב ציוד בעלות גבוהה מאוד. על מנת לייצר ציוד תוך שימוש בחומרים ברמה גבוהה ובשיטות ייצור מתקדמות, נדרשות הוצאות רבות הניכרות בסופו של דבר במחיר המוצר הסופי. לכן, עמותות וארגונים רבים מציעים להשכיר ציוד רפואי ולעתים אף להשאיל אותו בחינם על מנת לאפשר רווחה לחולים הזקוקים לו בתנאים השווים לכל כיס. השכרה של הציוד הרפואי בעלות נמוכה יותר משתלמת בעיקר כשהציוד נדרש רק לתקופה מסוימת ולא באופן קבוע. אנו משכירים ציוד רפואי ברמה הגבוהה ביותר ואמונים על תחזוקת המכשירים, תיקונם ואף החלפת בעת הצורך. כאשר המכשיר מושכר ולא קנוי לצמיתות, ניתן בהמשך להחליפו במידה והצרכים משתנים או אם נכנסים דגמים חדשים אל השוק.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

אנשי המקצוע האמינים והמנוסים שלנו ילוו אותך ויוודאו כי השימוש במכשיר מובן לך וכי באפשרותך להפעילו בצורה הנדרשת עבורך. בכל קושי שיעלה, אנו מזמינים אותך לפנות אל שירות הלקוחות שלנו ולזכות למענה מהיר, יעיל ומקצועי.

מחירים הוגנים ותחרותיים

אצלנו המחירים הנגישים והמשתלמים אינם מגיעים עם פשרה על האיכות. אנו שמים דגש על אספקת הציוד הרפואי החדיש והעדכני ביותר עם הפתרונות החכמים והמתקדמים ביותר שהטכנולוגיה העכשווית מציעה.

לכל סוגי הציוד הרפואי אנו עומדים לשירותך

אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חגי מכשור רפואי וסיעודי בע”מ וליהנות מציוד רפואי ברמה ובאיכות בינלאומית, משירות אמין, מקצועי ואדיב ומהמחירים הטובים ביותר בשוק. אנו כאן כדי להבטיח כי לך וליקרים לך תהיה את התמיכה הרפואית הטובה ביותר לכל צרכיכם. לפרטים נוספים ולהזמנות ניתן ליצור עמנו קשר באתר.

Share with friends
04-8411003
04-8411137
HaMa'apilim 27, E.T. Ir Ganim, PO Box 413, Kiryat Ata
Skip to content