מכשירי חימום קירור והתאוששות

מכשירי חימום קירור והתאוששות

תמונה של מכשיר חימום קירור התאוששות

מכשירי חימום וקירור מסייעים לתהליך ההתאוששות ומאיצים שיקום לאחר פציעות קשות והליכים רפואיים טראומטיים. במשך מעל 40 שנה, חגי מכשור רפואי וסעודי בע"מ מציעים את הציוד המתקדם ביותר בשוק לטיפול בחום וקור פלוס פתרונות התאוששות חדישים המאפשרים חזרה לשגרה במהירות וקלות חסרות תקדים. אנו משרתים גופים רפואיים רבים בישראל – מציבוריים ועד פרטיים – ומסייעים להם לספק למטופלים את הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר.

כריות חימום וקירור

כריות ייעודיות המאפשרות להעביר חום באופן יעיל לגוף בעת מגוון של טיפולים רפואיים וכדי לסייע בשיקום פציעות. כריות הקירור מסייעות בהרגעת אזורים פגועים ועשויים להקל משמעותית על בצקות, זיהומים, נפיחויות ופגיעות רבות אחרות. במקום לעשות שימוש בשקיות קרח בזבזניות ומלכלכות, הקירור הממוכן מאפשר לך להעביר טמפרטורה מבוקרת, בטוחה ונוחה יותר לשימוש.

קירור בלחץ אוויר

מכשור רפואי מתקדם הפועל בלחץ אוויר מאפשר עכשיו לשלב באופן יעיל קירור רקמות לצד הפעלת לחץ דינמי. באמצעות שימוש בלחץ אוויר, ניתן כעת לשפר את סירקולציית הדם, להרגיע בצקות ונפיחויות, לסייע בשיקום השרירים לאחר פציעה ולסייע בתהליכי ההתאוששות. מחקרים מראים כי הטיפול בלחץ אוויר ובמיקוד קור באופן משולב מאפשרים שיפור משמעותי בניידות והפחתת הכאב והדלקת. חיישן מתקדם מספק את הלחץ הנדרש באופן מדויק ומתאים את הקור לצרכים הטיפוליים.

אמבטיית פרפין

אמבטיות חימום מיוחדות המכילות שעוות פרפין, או אמבטיית לידה הן אחד מהכלים היעילים ביותר לטיפול בכאבים כרוניים. נמצא כי שעוות פרפין מחוממת מסייעת לשיקום השרירים והמפרקים ומשפרת את זרימת הדם. מסיבה זו בדיוק, מטפלים רבים בוחרים בשימוש באמבטיית פרפין כדי לסייע למטופלים בבעיות עור, בכאבי מפרקים ובבעיות שרירים שונות. אנו מציעים אמבטיות פרפין מפלדת אל חלד איכותית המגיעות במגוון רחב של גדלים על מנת לשרת כל מטרה הנדרשת עבורך במוסד הרפואי או בנוחות ביתך.

מגוון מוצרים איכותיים

אנו מזמינים אותך לקרוא עוד באתר וללמוד על מגוון המוצרים המוצעים אצלנו. הניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו לייעד לצרכים שלך את הציוד המתקדם בעולם ולסייע לך לקבל את הפתרונות הטובים ביותר למצבך. לקבלת סיוע בבחירת הציוד ולהזמנות, ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום.

שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content