ציוד רפואי מתכלה

ציוד רפואי מתכלה

תמונה של ציוד רפואי מתכלה
​בניגוד למכונות רפואיות או מיטות טיפוליות ועזרים קבועים למרפאות, ציוד רפואי מתכלה הוא ציוד המיועד לשימוש חד פעמי או זמני, ומתחייב לתחלופה גבוהה ואספקת ציוד שוטף למרפאות. בין צרכי הציוד הרפואי המתכלה ניתן למצוא מזרקים ומחטים, תחבושות, כפפות, מסיכות, סינרים, מכשירי שאיבה (סקשיין) ורבים נוספים אחרים.

ברכישה של ציוד רפואי מתכלה יש לתת את הדעת על פרמטרים רבים חשובים:

 

איכות המוצר – איכות המוצר הרלוונטית בכל מוצרי הצריכה, רלוונטית וחשובה במיוחד כאשר מדובר במוצרים רפואיים. מוצר איכותי ועמיד, נוח לשימוש, המתלבש בנוחות על מכשירי קבע במקרי הצורך, יהווה חלק מטיפול רפואי או אבחון ויסייע לצוות המקצועי ולמטופלים בהליכי בדיקה וטיפול בנוחות, יעילות ומהירות.
אקולוגיה – מלבד הדאגה לאיכות הסביבה, מוצרי ציוד רפואי שאינם מתכלים עשויים לגרום נזק רב לסביבה, לייצר זיהומים ולאלץ את המוסד הרפואי לתהליכי פינוי  פסולת מסורבלים. פסולת רפואית אינה מיועדת להשלכה שגרתית לפח אשפה, ומצריכה פינוי בדרכים שנקבעו על פי תקנים רפואיים. חשוב לבחור בציוד רפואי מתכלה שנוח גם להיפטר ממנו ללא סיכונים תברואתיים או אחרים.

עוד דברים שצריך לקחת בחשבון

 

בטיחות – סכנות חנק, זיהומים וסכנות נוספות מאפיינות מוסדות רפואיים ושימוש בציוד רפואי מסוגים שונים, וחשוב לבחור בציוד העומד בתקן הן מבחינה תברואתית והן מבחינה בטיחותית. בין הפרמטרים המשפיעים על בטיחות המוצר נמצאים אופן פירוקו והרכבתו, גודל החלקיקים, האפשרות להסירו במהירות ואחרים. לכל מוצר נקבעים תקני בטיחות שונים על פי אופיו וחשוב לבחור במוצרים בעלי תקן הבטיחות הגבוה ביותר הקיים.
עלות – בניגוד לציוד רפואי קבוע בו ההשקעה היא השקעה ארוכת טווח, הצורך בציוד רפואי מתכלה הוא צורך קבוע ומתמשך. כמו בכל תחום צרכני אחר גם כאן מנהלי הרכש מחויבים לעמידה במסגרת תקציבית והשוואת עלויות. מטבע הדברים המחיר אינו נקבע בפני עצמו כי אם ביחס לאיכויות המוצר.

לסיכום המאמר ציוד רפואי מתכלה

 

שאלת הכמויות בהזמנת ציוד רפואי מתכלה עולה רבות, כאשר מחד גיסא מובן כי מדובר בציוד אשר הצורך בו מתמשך וכי יידרש גם לטווח הארוך, ומרפאות מכל תחום אינן יכולות לעמוד בפני חוסרים והמתנה להזמנות, ומאידך גיסא הזמנת כמות גדולה יתר על המידה של ציוד מחייבת במציאת פתרונות אחסון לציוד רפואי שאף הם בתנאים מוקפדים ומחמירים לשמירה על איכות המוצר, ומשפיעה גם על שאלת העלות.
חשוב להזמין ציוד רפואי מתכלה מחברות מקצועיות ויציבות במשק הישראלי בתחום אספקת הציוד הרפואי, אשר בעלות מסוגלות לאספקה של כמויות בהיקפים גדולים ובטווח זמן מהיר.
חברת חגי מכשור וציוד רפואי וסיעודי בע"מ עומדת לרשות מרפאות ומוסדות רפואיים קטנים כגדולים, באספקת ציוד רפואי קבוע או מתכלה, מטובי היצרנים בארץ ובעולם. המומחים לציוד רפואי בחברה מלווים את הלקוחות מתחום הרפואה והסיעוד בתכנון ואבזור מרחבים רפואיים, בייבוא, שיווק ואספקה של כלל המוצרים הרפואיים האיכותיים, במהירות, ביעילות ותוך מתן שירות מצוין
שתפו עם חברים
04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content