ציוד סיעודי לקשישים ולבתי אבות

ציוד סיעודי לקשישים ולבתי אבות

ציוד סיעודי לקשישים

מוסדות דיור מוגן לבני הגיל השלישי מספקים צרכים רבים של אוכלוסייה זו מבחינת חברה, תעסוקה וצרכי היום-יום הבסיסיים ומשמשים כפתרון מקיף לחיים בכבוד. הצורך החיוני והמיידי, אמנם, שעל פיו נמדד בית אבות טוב, הוא יכולתו לספק שירותים סיעודיים ברמה גבוהה לקשישים אשר אינם יכולים עוד לבצע פעולות יום-יומיות בסיסיות בכוחות עצמם. כדי להבטיח שבית האבות יספק מענה לכל הצרכים הללו, עליו להחזיק בציוד מתקדם ואיכותי המציע פתרונות לשימושים רבים.

חגי מכשור רפואי וסיעודי בע"מ פועלים כבר מעל ארבעה עשורים בתחום הציוד הסיעודי לקשישים ומספקים ציוד לבתי אבות ייעודי מתקדם לקהילות דיור מוגן מובילות בישראל ומשמשים כמקור לחידושים בתעשייה המציעים נוחות ותפקוד מכבד לדיירים.

ציוד לבתי אבות – העברה והרמה

מנופים רצפתיים ותלויים מאפשרים להעביר את הזקוקים לכך מנקודה לנקודה בקלות, ממצבי שכיבה לישיבה, מהמיטה אל כיסא הגלגלים ומאפשרים התניידות מהירה ונוחה.

מזרנים דינמיים

מטופלים סיעודיים השוכבים סטטיים במשך זמן רב עשויים לפתח פצעי לחץ כואבים שעלולים להזדהם ולגרום לסיבוכים רבים. המזרנים הדינמיים המורכבים מגלילים המחלקים את משקלו של המטופל לאזורי שליטה נפרדים ומאפשר לכוונן אותם לפי קבוצת משקל מורידים את הסבירות לפצעי לחץ ומשפרים באופן משמעותי את איכות חייהם של רבים.

פתרונות רחצה למטופלים סיעודיים

על מנת לרחוץ מטופלים סיעודיים, אנו מציעים מכשור רפואי המסייע בביצוע פעולות אלו.

כיסאות רחצה

כיסאות בטיחותיים לעשיית צרכים ולפתרון רחצה בישיבה המתוכנן על מנת להתאים לכבדי משקל. הכיסאות מגיעים במספר דגמים המאפשרים דרגות שונות של ניידות.

אמבטיות רפואיות

מערכות רחצה מתקדמות המאפשרות רחיצה במגוון תנוחות ובבטחה משופרת למטופל ולמטפל כאחד.

ציוד לבתי אבות פתרונות ניקיון

על מנת לשמור על סביבת עבודה ומחייה אסתטית, חשוב להעמיד לרשותנו ציוד לבתי אבות מתקדם לניקוי יעיל ומהיר של האמצעים הסניטריים השונים.

שוטפי סירים

שוטפים אוטומטיים המנקים סירי לילה בלחץ מים גבוה ולחיטוי הסירים בקיטור. המכשיר קל לתפעול ותורם למניעת הזיהומים במוסדות הסיעודיים.

מערכות חיטוי

מגוון של מערכות לרחיצת מטופלים וחיטוי ציוד סיעודי שיאפשרו לך לשמור על ניקיון ותנאי סניטריה ברמה גבוהה.

אנו עומדים לרשותך עבור כל צרכיך

בתור חברה וותיקה לציוד רפואי, מזה שנים רבות שאנו מקיימים שיתופי פעולה נרחבים עם בתי אבות בכל רחבי הארץ ומספקים ציוד לבתי אבות עם שירות ברמה הגבוהה ביותר. אנו זמינים לכל פנייה שעשויה לעלות לך ומחזיקים בצוות אחזקה ותיקונים שמגיב לקריאות באופן מידי על מנת לבצע תיקונים שיחזירו את הציוד שלך לתפקוד מלא במהירות. בנוסף, אנו מספקים שירותי אחזקה מונעת שישמרו על הציוד שלך במצב תקין. על מנת ללמוד עוד על מגוון השירותים שלנו, אנו מזמינים אותך לקרוא עוד באתר ולהשאיר את פרטיך לקבל שירות.

04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content