מיטות לידה

מיטות לידה

מיטות לידה -לידה היא הליך העשוי להימשך שעות ארוכות, כאשר עם קליטת היולדת בחדר הלידה ולאחר ביצוע המיון הראשוני, בדיקת רופא נשים וביצוע מוניטור לצירי הלידה, במידה ונקבעה התחלה של לידה, תמוקם היולדת במחלקה ובחדר לידה מתאים, הכולל מיטות לידה, ציוד רפואי וליווי של צוות מקצועי ומומחה.

האבולוציה של מיטות לידה

מן הלידה הביתית ועד למעבר למיטת טיפולים לבית חולים, ולידה על גבי מיטות מתכווננות וניידות, פיתוחים מתקדמים והבנה בנוגע לצרכים הרבים והייחודיים של היולדת ושל הסובבים אותה בתהליך הלידה, נוצרו מיטות רפואיות ייעודיות למטרה זו, אשר מתוכננות בתכנון הנדסי ארגונומי קפדני, במטרה לספק מענה לכל צרכי היולדת והצוות הרפואי בהליך.

עוד שירותים שאנו מספקים:

ציוד למרפאות >>  | השאלת ציוד רפואי 

בין המאפיינים הייחודיים

מודולריות- מיטות לידה מתקדמות נועדו להתאים לתנוחות ותנועות שונות, שכיבה על הגב, כריעה, ישיבה, זוויות כיפוף שונות וצורך בהרמה ובתמיכה ברגליים, מאחזי יד בגבהים שונים, מנח תחתון המאפשר לצוות הרפואי כריעה וישיבה באזור מפתח הלידה ועוד. כל הללו אינם מיועדים רק לספק את הנוחות ליולדת, כי אם מהווים כלים חשובים ויעילים לקידום ולתמיכה בהליך הלידה כולו.

מיטות לידה דברים שחשוב לדעת

משקל- משקל היולדת מטבע הדברים גבוה מן המשקל של אדם ממוצע, ואלה עשויים להתווסף אלמנטים נוספים שיוצרים עומס, החל ממכשור רפואי נדרש וכלה בצורך בעלייה פיזית של מי מאנשי הצוות על המיטה, להפעלת לחץ נוסף, לתמיכה ולטיפול ממוקד. מיטות לידה מתוכננות מראש לעמידה בעומסים חריגים ובמשקל כבד.

נגישות לצוות הרפואי- מיטת לידה מקצועית וחדשנית תאפשר לצוות הרפואי נגישות למיטה וליולדת בכל מנח ומכל כיוון, אפשרות להתאמת גובה המיטה, מעקה וחסמים מודולריים מתכוונים לשמירה על בטיחות מחד גיסא ולמתן גישה מהירה לצוות הטיפולי מאידך גיסא.

אביזרים נלווים

אביזרים נלווים- מיטות לידה מגיעות עם מגוון אביזרים נלווים המיועדים לסייע בתהליך הלידה, החל מקערה גדולה בעלת נפח גדול ומותאם לצורך, אמבט לידה אשר מתלבש על בסיס המיטה ומאפשר ליולדות המעוניינות בכך לידת מים, מבלי הצורך לוותר על אלמנטים אחרים של נוחות ובטיחות בלידה, רצועות מתיחה וקשירה, פנסים ותאורה ניידת ועוד.

יחידות אחסון- בתהליך לידה נדרש הצוות הרפואי לציוד ולעזרים, ומיטות לידה מתקדמות מספקות לצד התכנון הארגונומי, גם פתרונות אחסון ויחידות מובנות ונשלפות שמאפשרות אחסון ושמירה על ציוד נדרש.

שינוע

שינוע- מיטות לידה מיועדות להיות ממוקמות בחדרי לידה, שהם המקום האופטימלי להליך הלידה, לשמירה על בטיחות ובריאות היולדת והרך הצפוי לצאת לאוויר העולם. יחד עם זאת, קיימת מודעות לעובדה שלידה היא הליך רפואי מורכב ובעל סיכונים, כמו גם לאפשרות שלידה עשויה להתרחש במפתיע, בנסיבות שונות. מיטות לידה מספקות מודולריות לוקאלית ואפשרות לשינוע, במסגרת בית החולים/ המוסד הרפואי, בתנועת גלגלים חלקה וקלה ומהירות נסיעה שאינה מוגבלת בשל עומס המשקל. בזכות מערך גלגלים מסתובבים ושינוע מהיר ונוח, ניתן על פי צורך להעביר את היולדת בזמן הלידה לחדרי טיפול, חדרי אבחון ובדיקה או אף לחדר ניתוח במקרה הצורך, מבלי לטלטל את היולדת ומבלי לבזבז זמן מיותר. גלגלי המיטה ניתנים למעילה מרכזית והרמטית, אשר מתבצעת במצב של לידה בחלל מוגדר וללא צורך בשינוע, לבטיחות מלאה ולמניעת תזוזה בלתי נשלטת.

לסיכום:

ציפויים וחיפויים- מיטת לידה זוכה לתחלופה גבוהה ומארחת נשים במצב רפואי מורכב, תוך דימום והפרשת נוזלי גוף אחרים. כל רכיבי המיטה כוללים ציפוי מרכיבים אנטי בקטריאליים, הניתנים לחיטוי ועיקור מלא בין היולדות, וכן מזרן תמיכה מודולרי ומתכוונן, בחיפוי פולימרי אטום שמונע ספיחת נוזלים במזרון, ובד במרקם רך ונעים, מנדף זיעה וניתן להסרה ולניקוי.

04-8411003
04-8411137
,המעפילים 27, א.ת עיר גנים .ת.ד 413, קרית אתא
Skip to content